http://www.shimikada.loxblog.com.com/ آقای کاظمییان
شیمی
شیمی کده
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:آقای کاظمییان, :: 17:31 :: نويسنده : محمد رجبی

این پست برای دبیرم آقای کاظمییان دبیر شیمی که سه شنبه 29 یه امتحانی گرفت که فکر کنم همش سوالای کنکور بود که باید روش فکر می کردی وقت هم کم بود البته ناگفته نماند لطفی کرد نمره منفیشو حذف کرد و چون وقت نداشتیم اونای که مونده بودو شانسی زدم دبیر خوبیه خیلی قشنگ درس میده ولی همینطور که امتحان سخت می گیره نمره گرفتن ارفاق کردنش هم سخت و کمه. راستی نگفتم وبلاگم در همایش( ردپای خداشناسی در علم شیمی) درشهرستان جهرم اول شد.بهشون گفتم چند نمره اختصاص به این کار داره گفت یه نمره ای میدم حال خدا کنه با این سخت گیریش نمره ی قابل قبولی در نظر بگیره چون من تو مدرسه های چون مفتح و شاهد اول شدم واونا دبیراشون بهشون گفتن این همایش مهمی هست اگه رتبه بیارید حداقل 10 نمره به نمرشون اضافه می کنیم .آقای کاظمی در حق ما کم لطفی نکنید

 

به آقای کاظمییان گفتم که چند سوال امتحانات خودشو در نوبت دوم بیاره براتون می زارم تا با سوالی این دبیر آشنا بشوید.

این پست شامل سوالاتی بود که پاورپینت آن را ساخته بودم که شامل سوالت کنکور بود چون من همان روزی که دبیرمون به ما این کار تحقیقی رو داد غایب بودم و یکی از بچه ها  به من گفت که باید اون رو در برنامه ورد هم مینوشتم که دبیر خوبمون گفتند توی وبلاگت بزار چشم اینم تحقیق به صورت پاور پوینت و ورد و یه اسکن از ورقه ای سوالت برای دانلود باید ار آفیس 2007 استفاده کرد و فایل به صورت فشرده شده است با فرمت                                             

است و رمز فایل اسم وبلاگه این فیل مگابایته1.48.7z 

uplod.ir/cdzcehs13nqs/___________________________www.shimikada.loxblog.com_.7z.htm


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 91490
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


Javascripts